Koszty i wydatki
Wynagrodzenie godzinowe kancelarii oblicza się według stawki godzinowej kancelarii uzgodnionej z klientem. Wysokość honorarium obliczana jest poprzez pomnożenie stawki godzinowej przez liczbę godzin przepracowanych dla klienta. Kancelaria prowadzi ewidencję przepracowanych godzin, a wykaz przepracowanych godzin dołączany jest do rachunku za świadczone usługi prawne. W przypadku konkretnych zadań i czynności, szacunkowe wynagrodzenie wynika z szacunkowej liczby przepracowanych godzin. Wynagrodzenie radców prawnych ustalane jest indywidualnie i zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2002 r. w sprawie wynagrodzenia radców prawnych oraz udziału Skarbu Państwa w kosztach pomocy prawnej udzielonej przez radcę prawnego ustanowionego z urzędu. Koszty i wydatki poniesione przez kancelarię w związku z wykonywaniem usług na rzecz klienta (np. koszty przesyłek pocztowych i podróży zleconych przez klienta) ponosi klient. Inne koszty ponosi klient, jeśli zostały one wcześniej przez niego zatwierdzone lub zamówione.